Wednesday, August 03, 2005

dream that never come true


ni gamba anak buah aku. akhirnye dpt gak aku photo dia bukak mata. asyik dapat yg tutup mata jek sebelum ni. so this is baby girl, named darwisya nadia. was born 10 days ago. anak buah pertama aku ni, so may be i was sound a bit excited rite? hehehe who cares ..

so .. anak. penghubung kasih antara ibu bapa. i was born in that way. tp itu dulu laa. my parents then divorced when i was 11. arghh. eventhough ayah aku masih contact dgn aku adik beradik, tp biasalah dah tak tinggal sebumbung, mestilah kurang kasih syg. aku harap, benar-benar harap aku akan dapat rasa kasih dan syg seorang ayah yg sejati. tp nampaknya ianya xakan berlaku skarang, dan sampai bila2 pon. kalau ada satu benda yg aku kempunan dpd dulu sampai skang, maka itulah dia - kasih sayang ayah. dan skarang, aku dah tawar hati utk semua tu. sebab aku tau aku x akan dapat. kenapa mesti berpisah hah..? aku slalu tanya soalan tu. takdir. tp mesti kita sendiri boleh mengubah takdir kita kan? itu pon kalau kita sendiri nak laa. kalau dah sendiri tak nak mmg laa xkan berubah sampai bila-bila pon...

kalau ada jin yg mcm aladdin tu, aku nak buat satu permintaan kat dia. satu jek. sbb tu jek yg aku xde skarang. "jadikan keluarga aku sebuah keluarga yg lengkap dgn segala-galanya...tanpa cacat cela. dan tanpa sebarang perpisahan..."

but i know it was just a dream, that will never come true ... never.



13 comments:

hafdzuan said...

kalau ade jin aladdin nak mintak kapal terbang dan pizza hut baru yg ade 3 cheese tu

nizo said...

cute nyer baby tu... rase cam nak gigit2 je.....

mintak kapalterbang ngan pizza hut je.... patut ko tambah ngan awek upm baju merah itu ari sebagai tukang layan.... baru masyuk!

FrH said...

awek upm baju merah ..? hmmmm curang ye. keji betullah.

nizo said...

sape yg keji ni?... aku ke wan?

hafdzuan said...

baju merah? .. bukan baju biru ker? .. ker hijau aku tak ingat

FrH said...

warghhh. betul2 curang ni. baju ijau merah biru coklat kelabu semua ada skali..

nizo said...

dah ade org jeles la wan... ko dah kena cedok ke belum?....

baju biru tu yang nak blanje ko naik merry go round tu..... baju merah ni yg naik kuda tu....

baju ijau?.... aiseh aku tak ingat la.... yg jual goreng pisang tu ke?

FrH said...

warghhh. apsal aku tak dibgtau ni. perghs mmg nak kene cedok ni .. hahaha

nizo said...

hahahahaha..... masak la ko wan

Zinnia Rum said...

takpe la... ade hikmah disebalik semua yang berlaku.. tak dapat kasih sayang bapa pon..sekurangnya ade kasih sayang wan...aku pon tak dapat kasih sayang wan... ko patut bersyukur ke atas wan.. hentam

FrH said...

"tak dapat kasih sayang bapa pon..sekurangnya ade kasih sayang wan...aku pon tak dapat kasih sayang wan..." wahahahaa .. ye betul tu tepat sekali :)

nizo said...

ko nak kasih sayang wan ke cik nizam nuri?.... gile ngeri ketiak aku!

FrH said...

tu arh, night mare siut.