Tuesday, August 09, 2005

karnival sukan


aku suke gamba ni. gamba ni wan amik menggunakan kamera lomo dia masa aku g kl bln 6 hari tu.. :)

dah lama tak tulis kat sini. aku blk jb hari kamis mlm, amik mak aku kat airport yg baru blk dari sabah. pastu smlm baru blk sini. best la dok umah. siapkan psm :) tgk tv. layan astro. layan lost lg walopon aku dah tgk. final af hahahaha (wan mesti panas). tgk bola.. dan arsenal kalah lg dgn chelsea :p owh tak bleh nak ckp psl tu, nnt ada org emo :) hahahha.

kelas pg td mcm gampang. dah laa xpaham ape benda pon ajar. bleh plak kasik tugasan bapak banyak. damn. tiru jek laa nnt. mg dpn test plak. psm xmasuk lab lg ni. arghh byk nye keje ..

n petang ni lawan volleyball, karnival sukan. aku masuk jek laa sbb khidmat aku diperlukan dan diorang tau aku terer, walopon aku xkenal team members aku. belasah jek laa main. wan nak dtg tgk, tp nak tgk awek2 lain main sebenarnye. cis gatal betul. n wan pon ada lawan bola. gud luck laa.. kalo sempat aku g tgk. tp nnt kene nganjing, tu yg malas tu.

dan mg ni kuar gol dan gincu eh. mcm best jek tgk preview dia. dan utk pertama kalinya dalam sejarah wan ajak aku g tgk muvie melayu .. wahahahha. dia ajak betul2 ke ajak2 ayam? huh nnt aku tanya dia semula..

ok nak sambung buat psm.
semoga team aku berjaya petang ni.
yeay.

10 comments:

nizo said...

ko amik gamba gadis2 yg tgh main volleyball tu wan.... lepas tu post kat blog ko..... gamba farah ko jgn amik.....

hahahahaha

FrH said...

cis .. siut laa tu. huhuhuh

Zinnia Rum said...

kalau gambar awek dia mesti nak amek..kalau gambar aku ni harapan la dia nak amek..berlagak betul ko ni wan

FrH said...

tu laa kau rugi siut kau xjadik awek dia dulu ..

nizo said...

wan tak buat open tender time nak amik awek la..... kalo bukak open tender dah berbaris awek upm ni nak try..... betul tak wan?

Anonymous said...

korang ni .... kasih sayang aku utk semua orang laa .... tersentuh aku ... hahaha .. hentam

FrH said...

utk semua org ..? hmmmmmmmm

nizo said...

kasih sayang ko termasuk tuk ayah pin ke?

FrH said...

tu arh. utk mona fandey jugak ke?

Zinnia Rum said...

mona fendi ngan wan ade connection..ermmm