Saturday, August 13, 2005

gol dan gincu + test

kelmarin ( khamis) pegi tgk gol n gincu. first time tgk malay muvie dgn wan. dia ni mmg kalo aku heret diapon mmg mati-mati xnak tgk malay muvie. cite ni pon dia nak tgk may be sbb mostly dialogue dia in english, and jalan cite pon omputih sket. pempuan pakai skirt, seksi-seksi. tu jek laa suke .. hahaha. so far ok laa. nice muvie. berjuta-juta kali best dpd sepet yang totally sux tu. damn. benci aku tgk sepet tu.. nasib baik tgk at astro xtgk kat wayang! huh .. dan gol n gincu.. dialog dan jalan cerita yg sgt menarik. walaupon biasa tp tetap menarik. sarat dgn mesej and moral. biasa laa 3R kan? memek muke yg best. sweet. girly.. hahaha. lepas tgk cite ni, aku rasa sama jek semua pempuan. walaupon sekasar mana pon dia, insidely ada girly feelings :)

dan bercakap pasal sepet. smlm membe aku tunjuk gamba. yasmin ahmad director sepet tu khunsa eh? dulu dia laki, skarang dia dah decide jadi pempuan. gile arh. aku xtau laa betul ke x cite ni.. tp tgk gamba masa dia laki mcm real. gile.

ok nak cepat ni type. nak study, ada test isnin ni. mlm td dah lepak lama kat kedai makan. blk plak layan house of wax. pastu main game sampai kol 3. pastu study sejam jek sampai kol 4. huh .. apa nak jadik ni. tugasan tak buat lg ni.. aduhh.

lapa. nak masak plak. aduh.. apsal aku asyik lapa jek ni.

wan lawan basket petang ni. nak datang bawakkan air dan towel la :) (mcm gol and gincu .. wahahaha). good luck!

6 comments:

Anonymous said...

eee... aku suka sepet... kamu patut try tengok kaki bakar atau malaikat di jendela atau sequel sepet...gubra.. heh... malay movie mostly suck.. termasukla gol n gincu... hahahaha... pasal yasmin ahmad tu cita lama... aku pernah tgk dia cemolot lagi depan-depan aku.. hahaha.. normal la tu.. artis mana yang baik.???.. waheeda??.. huh get real la.. dia pon tonggan arak... mana saya tahu??..let say... orang kerja production house ni alert ngan cerita-cerita buruk artis.. hahahaha

FrH said...

ya rite .. malay muvie mostly suck. tp cite jogho arahan uwei tu mmg best. kamu jugak patut try nontonnya.

yasmin ahmad tu aku ckp psl dia khunsa laa .. bukan psl semolot..

owh, waheeda eh? damn. memburukkan nama baik aku jek. da la nama sama dgn aku, tp tak perangai cam aku :P

Anonymous said...

mane towel?

malay movie suck

cerekarama best

nizo said...

ko tgk dia cemolot ke... ko join dia cemolot?.... hahahahha... aku sokong kebanyakkan malay movie suck... kalo cite yg ada scene tembak2 lagi macam sial.... cermin tak pecah.... org yg kat blakang cermin mati.... gila tak logic lansung...

FrH said...

lg satu kau lupe. malay muvie = cinta = air mata. bosang

nizo said...

sebab air mata=duit..... kalo aku buat filem pun aku pikir cam mana nak untung gak.... selagi mentaliti kita sbg penonton tak berubah.... org filem akan amik kesempatan.... so kesimpulan nyer brape ramai antara kita akan berubah selera.... tgk filem yg lari dpd nilai2 komersial?

brape ramai antara kita yg akan tgk filem cam ni?
-passion of the christ (cite pasal nabi isa dpd pandangan kristian)
-the pianist
-schinder's list

paling dekat ngan kita cite spinning gasing.... korang dah tgk cite ni?... kalo belum gi cari cd dia