Thursday, August 11, 2005

yeay volleyball menang!


volleyball smlm menang. yeay. kalah 1 game jek. hebat kan? so, dapatlah naib johan. terer gak team aku rupanya. dah final sem ni akhirnye dapat gak aku collect medal kuittho. my first medal kat sini. :) hehehe. kat umah dah bape puluh medal aku. semua mak aku dah framekan. huh, i miss my good old days. dulu aku sgt aktif bersukan. olahraga, hoki especially, netball, volleyball, handball, tennis, etc. u named it, semua aku main. kompom muke aku wakil skolah punye, tp tu masa skolah rendah laa. naik skolah menengah aku serius main hoki jek. badan dah naik xbleh nak lari-lari lg.. dan skarang bile dah benti sukan badan makin menjadi-jadi naik. damn. risaunye. sem last ni, xbyk subjek dan kelas, maka baik aku isikan masa bersukan sket. dpd aku lepak kat umah tgk cite cine kat tv3 tu tiap2 ptg, baik aku g joging ke. paling tidak pon dapat berpeleseran mata di padang .. hehe :)

pg td bgn lambat, sbb mlm td tido kol 4 buat psm. aahh dah siap. lega rasanya. supervisor pon mcm puas ati. n td pegi bengkel potong steel. tp xcukup. argh. lusa kene pegi bengkel carik technician lg. aduh. leceh betul. dah laa steel td berat nak mampus. wan bg janji palsu nak tolong angkat .. huhuhuhu. dia best2 tido kat umah sampai tengahari baru bangun rupanya ..

dan esk cuti hari hol johor. esk nak g muvie. dah 3 minggu rasanya xmuvie dgn wan. biasanya tiap2 minggu pegi. busy laa. byk keje.

last skali, takziah utk wan kalah bola. tu laa. xgi tgk aku main, tu psl kalah. xpe. sabtu ni lawan basket plak. gud luck. nak g tgk laa. tak pernah tgk wan main basket teringin gak rasanya :)

9 comments:

nizo said...

berpeleseran mata di padang ?..... satu benda yg lama aku ngan wan tak buat....

woit wan! bila lagi nak gi sekodeng awek main volleyball kat upm?

Anonymous said...

upm .. b o r i n g ...

hhahaha ...

FrH said...

cis. kau rupanya mentor wan selama ni eh ..

nizo said...

ehhhh bukan.... aku bukan mentor wan.... wan yg jadi mentor aku.... aku cuma jadi protege je...

Anonymous said...

sial jer .. ingat tv3 ke

Zinnia Rum said...

bagus... dua-dua jock head.. dan awek aku pon ade skandal ngan jock head.. pasni aku pon jadi jock head gak aaa... nizam the jockheadhoc.. hentam

nizo said...

jockhead tu hamende a?.... rockhead aku tau la.... rockhead=kepalabatu..... hahahahahaha

FrH said...

jockhead tu apa. aku ni naif sket xpaham ..

Anonymous said...

jock head ?... hahahaha ... lek la nizam ....