Sunday, September 18, 2005

we really had fun! HAPPY BIRTHDAY PAE!

mlm td, akhirnya dapatlah aku serumah berkumpul utk sekian lamanya. terdiri daripada yg dah grad - tp saje2 dtg sini, yg dah sambung master, yg dah abis konvo tapi tak reti-reti nk blk sarawak semula (hehe) dan juga yg masih belum grad :P so we are 7 housemates + 3 lg lelaki (pasangan mereka). makan kat pizza hut the summit batu pahat.


ini lah membe aku si tukang bayar, elaiza. dia akhirnye mengopakkan diri sendiri dgn gaji dia sbg engineer utk membelanja kitorang.

ini pae yg membawa pasangannya juga. pasangannya juga bernama wan. pasangannya kelihatan agak letih kerana baru blk kerja, tp ikutkan jugak sbb makan free punye psl.

ini lg 1 pasangan yg nama bf dia wan jugak. kami serumah mmg suke bf nama wan ... hahaha. wan ini sgt kuat makan. sila lihat gamba di bawah.


tgh menjamu selera. wan yg berbaju biru merupakan champion pd mlm itu. sungguh byk skali dia makan .. hehe. chicken wing yg kat dpn skali tu pon telah dirembat olehnya.


muke kontrol dah kenyang. tak reti nak balik sehingga dihalau oleh abg pizza tu. lampu dah tutup pon xreti-reti nak blah.


bergambar sebelum pulang. teman serumah dulu dan sekarang tapi bukan selamanya. kalau selamanya tak keje laa aku. asyik dok belaja jek.


bergambar sebelum pulang lg. eh .. tapi tak pulang lg. kitorang g dataran batu pahat pastu. ada pertandingan lanskap peringkat negeri johor kat sana. kepada cik jasmine kalau kau nak tgk gamba lg, sila minta pada wan. dia byk amik utk kau katanya.


ni lanskap yg menang, MPJBT (majlis perbandaran johor bahru tengah). rumah aku kat jb pon di bawah kawasan mpjbt laa.


ni kat lanskap daerah mana aku dah lupe. tp semua lawa-lawa laa senang cite.


ini lanskap daerah batu pahat. lawa gak.


kat lanskap bp lg. ada air terjun. kat air terjun ada cermin. lawa siut. kat tepi air terjun ada org pakai baju biru.


blk tu sampai umah dah dkt kol 12 mlm. birthday pae plak, 18hb. bf pae (wan) dah siap belikan cake. sambung makan lg.

HAPPY 23rd BIRTHDAY PAE!

ucapan utk kau:
semoga cemerlang dlm sem ni. grad 2nd upper.
dan cemerlang semua skali lah. hehehe.
tak lupe juga, moga kau tunang cepat-cepat!
aku tau korang dah gatal nak kawen. hahaha.

we really had fun last night.
memory remains for ever.
daaa~

7 comments:

Anonymous said...

wah kenyang giler ...

kalau ade sesape nak belanja lagi sila la ...

mmg tgh kopak pun skang ni

Anonymous said...

bestnye dpt mkn pizza free...pastu kuar ramai2 plak,bkn senang nk kumpul skali ek...ape2 pon mmg bestt..tp arini sedey sket arr,x kuar pon on my b'day nih..ade ke patut dia keje time2 camnih..x patut btul kan.. :)

Zinnia Rum said...

wan reti bersosial????...wahhhhh.. sungguh aku terharu.

FrH said...

pae : ye pae aku bersimpati dgn kau. kalo aku tau kau xjd dating hari ni mmg aku dah baling telor awal2 lg. wahahahaha.

nizam : dah reti beb skrg. aku kan mentor dia ;)

nizo said...

yeah....aku dah ade gamba ko frh... tunggu je la aku edit gamba ko blog aku....

muahahahahaha

FrH said...

wahahahahha. siut kau nizam (o). cuak dowh. kau jgn mcm2 .. nak bukak 'rahsia' aku laa tu

Jsmn said...

wan bersosial? hahaa aku lambat bacer aaa blog ni. siot btol. ko pesan kat wan, tunjuk gambor landskap yg kononnye amik utk aku, hehehe. best kan dataran bp? kampung aku beb. mesti a best!