Tuesday, September 06, 2005

Tribute to masidah



weekend lepas, aku telah pulang ke rumah halaman aku di jb. utk menghadiri majlis pertunangan one of my close friend, MASIDAH MOHAMAD.

dah bertunang dah membe aku sorang lg ni. mas ni kawan aku masa kat tijb. dah habis skolah baru close sket. masa aku praktikal kat serdang dulu lg close. dan semakin close sehingga sekarang...

dia dah bercinta dgn lan (nama sebenar) sejak form 4 lg. gile loyal ... muke tunang dia ni pon dah akan-akan dia. sweet kan? muke wan ada cam aku sket tak? muahahahahha ...

wey mas. mmg kau lawa masa haritu. dgn kebaya n kain tingkat-tingkat kau tu. dengan mekap ala kris dayanti. perghs mmg cun giler. nasib baik aku bukan lesbian. kalo aku lesbian dah lama aku menghalang pertunangan kau dgn lan :P muahahhaha.

kepada mas, selamat bertunang. semoga kekal sampai ke perkahwinan kau yg insyaAllah akan berlangsung thn depan. dan moga kekal sampai bile-bile ... all the best buddy!

*AFUNDI MAS*

6 comments:

Anonymous said...

oi farah
muka mung ada macam wan ker?
rambut ada l sket kot
farah mmg tak sabar nak tunang
gatal siot
oops silap
dia langkah terus
tak de tunang2
kahwin pon da
nikah jer blom
muhahahaha
tak tahan getaran melanda di jiwa ku...
muhahaha

Anonymous said...

aphal ni .. mcm yan jer ...

FrH said...

hahaha cilakak kau yan. mmg nak kene tendang kat leher dgn aku ni.

Anonymous said...

Thank's Farah datang rumah aku n tlg amik kek tok aku. Kalo tak mmg aku suruh lan amik sdrilah.
Aku doakan ko kawin cepat2 ok. Op's ko dah kawin ker?
Nikah jek belum eh. Lawan tokey nampak. Nanti aku kawin ko cutilah 3 hari 3 malam teman aku keh. Mlm x yah teman pun x per tapi siang boleh ah. Kacau jek kalo nak teman mlm. Hahahaha! Anyway! Thank's Farah! Ammmmmuah......

nizo said...

dah kawin?..... gila a ko wan....

Anonymous said...

sape dah kawin ?