Wednesday, September 28, 2005

sehari di hari jadi wan

kat umah aku ni dah bape hari tak der connection. streamyx jd giler. bengang betullah!
ni baru ada semula ... baru laa terasa kembali bernyawa .. :)

hari ahad yg lepas merupakan birthday wan. so aku ada laa surprise sket kat dia ...

dia dtg umah aku kol 12am seperti yg disuruh, konon2 nak ajak minum. and here u go ... surprised! :)


birthday boy dgn kek nya. aku dan kawan-kawan aku siap masak spegetti lg tu nak celebrate dia :)

esknya bila hari sudah kembali siang, we went out together. tgk muvie. flightplan. best gile.. korang dah tgk? kalau belom pergilah tgk. makan. borak-borak sehingga tamat hari birthday wan dan menjelma pulak birthday org lain.

this probably his 1st ever birthday celebration with me, but i do hope our relationship will remain so that i still have the chance to buy his 1000000 years birthday cake :)


6 comments:

nizo said...

aku nak gak cake tu....

Zinnia Rum said...

sweet giler!!

Jsmn said...

owh. bile kuar ngan kami pakai t-shirt koyak2, leher baju besar2. kuar ngan farah cam jumpa wakil rakyat. pergh

FrH said...

wahahahaha. min, tu pon kene suruh min .. kalo x mmg dgn tshirt jek.

nizo said...

wakil rakyat ape kemendenyer cam tu.... dah macam aku tgk mawi plak.... worldddd

Zinnia Rum said...

aku baru sedar..apsal wan tangkap gambar macam benteng free kick...gile budus...hahahahah