Monday, May 10, 2010

a short one for mother's day

me: "why u havent wish me 'happy mother's day' today?"
husband: "today is mother's day eyh? really? ok, happy mother's day dear.."
me: "still wait for me to remind u ..."
husband: "u also didnt wish me for father's day on last year what .. but im still ok with it."
me: "what?! last year hadzim was not around yet, how u expect me to wish ..?"
husband: "at least u might say happy upcoming father's day."
me: fhoahfaosifhasohfoafhsfhoshfeohrfe!!!!!

kthanxbye.

7 comments:

ashra said...

hehe..comellnyee.

Diyana said...

keh keh.laki ang sama ngan ateng.bkn die alert pun tarikh ape2 pun,cuti pun lupa.hmm,tp aku pun sama la..hehe

afdni said...

hehehe..same situation goes to me..samer la tu adik badik..

FrH said...

ashra - sape yg comel? aku ke? kthanksbye ;)

donat - haha sama jek smua laki!!

kak yuni - ni pon sama jek adik bradik!! haha

Miss Lili@ said...

hahaha aku rasa (most) husbands memang macam tu lah!

aku lagi la..

me: "tak wish orang punnn happy mother's day.. takde plan nak celebrate ke? kalau tak celebrate, nanti taknak celebrate father's day next month.."

husband: "ok..!"

me: sdcvnasfdiqdjjkqncfv !!!

anyway, happy mother's day to you too babe! xoxo.

p!nkerton said...

hahahah!
i pun tumpang hoahfaosifafhsfhoshfeohrfe!!!!! jugak lah ;p

FrH said...

lia - hhahahampehhhh kan?!!

fateh - thanks tumpang gelak. haha