Friday, January 29, 2010

apabila anak anda ditinggalkan dengan kawan-kawan lelaki

ye, mcm nilah bila mak & bapak sibuk berborak, anak plak lepas sorang-sorang membe datang amik ..

(photo credit to bakri)


(photo credit to lan)

hello? anak aku baru 7 bulan ok..?


bila ditanya, diorang cakap sbb hadzim asyik buat muka mcm ni ..

usya cawan

(photo credit to lan)

usya orang makan
(photo credit to lan)


geram tengok orang lain makan

(photo credit to lan)



aduhai.

lokasi gambar: rumah awhere, ketika majlis aqiqah ahmad rayyan pada 24/01/10.
(entri ini ditujukan kepada rambo ..............)

4 comments:

Rembo said...

time ni gua tengah main kejar kejar dengan makwe jepun pakai baju maid ada telinga rabbit atas kepala dalam bilik hotel.

nak buat camne, gua kat jepun time ni.

*apasal perut lan besar gila kat pic#1. camera efek kot.

FrH said...

hahahaha blah laa .. jawapan pengubat hati sbb tak dapat lepak dgn kawan2 ;) apa pon aku pasti kau seronok main kejar2 dgn awek jopun masa tu :P
anyway, not in the pic - pino.

hahaha sbnrnya aku pn perasan gak perut lan tu.. efek nak kawen kot (dah kawen nnt xtau laa efek camne plak :P)

Miss Lili@ said...

hadzim cute gile!!! :) muke mintak simpati tuh memang takbleh blah... :D

FrH said...

lia - dia mmg suke buat muke simpati nak makanan org time org makan .. haihhh.