Wednesday, December 23, 2009

pap smear, checkup & pumping

i went to the clinic just now for 6 months checkup of hadzim.
and i asked the nurse to conduct the pap smear test.
tak sakit pon, cuma berdebar lebih sikit jek masa nurse tu nak buat test tadi, as i read at a friend's blog who claimed that - pap smear adalah sakit.

nurse: "posing mcm org nak beranak ok.."
me: "camne kak? saya ni beranak operation .. xtau nak posing gaya camne."
haha.

aku memang paling benci part kene kangkang depan stranger ni (experience - masa check nak bersalin dulu & this time for pap smear test plak). benci benci benci.

.
.
.

as for hadzim, gain another 500g (now at 8 kilos) & grown another 2cm (now at 76cm).
kene cucuk - mcm biasa "hekkk" sikit jek & terus tidur. memang boleh jadik triathlete nih :)

.
.
.

hadzim latest update - sekarang dah mengesot dgn lajunya, dah angkat bontot tinggi-tinggi & suka buat pumping mcm ni:



"yeahhh, dua ratus lapan .. dua ratus sembilan .. "

7 comments:

~ SueHarriz ~ said...

heheee..comelnye dia pumping...

zaidi said...

uh..muscle berlipat2

Jsmn said...

nnti demo kat aku posing beranak kei? tengs ;p

~aboto~ said...

waa... dah start angkat badan dah.. hadzim, teruskan usaha!!

FrH said...

~ SueHarriz ~ - comel ke? kalau tengok real cam kelaka haha ;)

zaidi - yeahh muscle bebola sup.

jasmin - kau tanya org yg beranak normal ahh. mana aku tau. posing buat pap smear test aku tau la :P

abot - yeahh. rizqi dah angkat badan blom?

Miss Lili@ said...

perghhh dah start pumping.. hebat!! :D

anyway, aku pun tak suke the idea of having to kangkang depan stranger.. huhu.. but masa nak beranak nanti i guess we have no choice kan.. aku dah kena dah 2 kali.. 1st -- masa first check up bila tau aku dapat pregnant dulu.. huhu.. sebab scan ikut perut tak nampak, so gynae kene buat thru down under... then second time masa aku suspect ada waterbag leakage tuh.. gynae kene amek sample from down under.. erghhhhh.

FrH said...

lia - dah pernah experince dah ok laa .. xde laa segan sgt masa nk beranak nnt ;) tp mmg benci ahhhh