Friday, June 19, 2009

makcik Y ni mmg hot laa :)

ini adalah coretan emo.

pelakon utama - makcik Y (makcik cafe di tempat kerja)

4 months back:
makcik Y: "ehh kau ni asyik nak makan manis-manis jek, mesti mengandung anak pempuan"
(padahal masa tu i knew it already the gender of the baby. malas nk betah, senyap jek laa. lantak kau laa nak assume apa)

3 months back:
makcik Y: "kau dah scan? alaaa scan pon bukan betul, salah ni, mesti anak pempuan ni"
(just because she keep on failing to get a boy, dia ingat takdir aku mcm dia kot)

2 months back:
makcik Y: "ehh keciknya perut kau. alaa ni nampak jek kecik, padahal besar nih, skali keluar 4kg, abis laa kau kene gunting sana sini nnt"
(jeles laa tu perut dia tak sekecik perut aku, walaupon dia xmengandung. hahaha)

last month:
makcik Y: "eh kau ni makan lagi ke pil vitamin yang klinik bagi tu? abis laa kau, baby mesti besar, nnt payah nak kuar. mesti byk koyak"
(padahal nurse dah bg ceramah manader makan pil bg baby besar. makcik ni dulu blaja medic x abis kot. kesian)

this morning:
makcik Y: "kau ni xberanak-beranak lg ke? haihhh konfem laa kuar ikut tingkap nih"
(mentang-mentang makcik dah byk tingkap, nak suruh aku buat tingkap jugak ke?)

makcik Y ni mmg sweet & bikin hot sgt sampai aku rasa nak urut-urut pipi dia dengan jari-jemari aku yg dah saiz hulk hogan nih... haih. haih. haih.

8 comments:

Miss Lili@ said...

sungguh mak bedah betul lahhh makcik Y itu..

nasib baik takde cite emo pasal aku asyik call tanye dah beranak ke belom... kekeke

Dils said...

Hehehe...

Knapekahhh ko tidak melaser makcik ituuu?

Ko sudah sopan santun skang? Haih... aku igtkan bile dah pregnant tadek la orang tanye soalan2 annoying. Hehe.

Anita, Mummy Adzryl said...

haish.. sabo sabo... mmg ada jer org2 camni keliling kita.. sabo ekk! sket lagi ur baby kuar laa tu! :)

FrH said...

lia - kau bertanya xpe, bukan buat assumption yg mengarut n buat aku rasa nak picit-picit pipi kau dgn jari kaki ... ;)

dila - sbb dia org tua n lbh byk experience .. so kita diam jek laa ala2 respek gitu, walopon dia bajet experience dia sama dgn smua org.. haih soklan2 dr org yg bermulut puaka mmg xde full stop ...

anita - hehe yup, nasib baik saba tu masih ada :)

laki cikgu kimia said...

meh aku stalait kan mokcik tu!

Rembo said...

Kalau gua mesti dah balas,

"rileks la makcik, awak bukan tuhan pun."

Shaza Shamsuddin said...

hi, bab makan vitamin jadi anak gemuk or mak budak gemuk tu has been around their generation. even my mom pun cakap cam tuh, my fren's mom pun ckp cam tuh. bila kita betah balik, derang ckp kita nih nak berlagak pandai plak.. aduhaiiii... susah laa..

anyway.. selamat semuanya okey! :)

FrH said...

nasrul - sila sila. tambah nasik :)

rambo - yelah, pttnya aku reply mcm tu ..

yokoyopoyo - itu laa psl. apa jek laa. thanks anyway :)