Tuesday, June 16, 2009

17 is a good number

Hafdzuan kata ni kaki mak dinosaur:



kaki dah stat bengkak. dalam crocs yang bersaiz 9 pon nampak sangat penuh.
takkan nak kene pakai saiz 10? saiz 9 dah maksimum untuk saiz perempuan. dulu masa nak carik saiz 9 pon bape banyak kedai diteroka.

jari jemari yg dulu halus mulus juge sekarang sudah ketat dengan cincin kahwin & cincin tunang. perlukan pelincir utk mudah keluar.

adalah terasa sangat gemuks buat masa sekarang.
tolonglah jadikan aku kurus pada hari esok.
esok is a good day ... 17 is a good number you know ...
:)

esok saja ...
tolonglah ... tolong ...

6 comments:

Rembo said...

aku nak tegur gak aritu, tapi takut kecik hati.

satu lagi, perkataan pelincir tu agak bahaya.

17? ada apa?

Dils said...

Uish, kaki. Tape tape. Water retention. Saba2. (Aku rase aje... hehe)

Pinjam sandal laki hang?

~aboto~ said...

beb,

me also tak sabar nak jumpa sayang dalam perut nie.. every nite pun hoping that it will be 'da NITE'.. tapi sampai skang dier masih lagi sangat comfy dalam tuh..

huhuhu..

FrH said...

rambo - loh, manader kecik hati. alahai, jgn jadikan pelincir sbg isu ok? tak terfikir apa2 pon bila type td ;). anyways, 17 ialah umur aku masa amik spm .. hihihi.

dila - haha agak2 laa nak suruh pinjam sandle laki i.. kecik hati i tawww ;) tu dah mcm bapak dinosaur dah nnt rupanya ;)

abot - haha sama mcm aku!! selesa sgtkah di dlm ..? huhu

laki cikgu kimia said...

adik aku pon dah sama saiz ngan aunty. amacam?

FrH said...

adik? (blur)