Monday, February 23, 2009

run forrest ... runnnn

selepas beberapa hari done some practice - jogging as early as 5am, pastu balik siap-siap terus g keje pulak.
1st time joining such event. nak test power katanya.

day: sunday, 22/2/09
location: dataran merdeka

this is what im talking about


"ehh baru pukul 7 ke? awalnye kita sampai. i dah teruja dah ni"

"ok nama dah register. boleh masuk skang"


"peh tengok org lain stretching, mana boleh jadi ..."


"untuk larian 10km, MULA!!!"
.
.
.
selepas 50minit berlalu ...

"i practice 10km jln flat jek, ni smua bantai naik turun bukit 10km ... waaaa"


"give me 5 babe"


"finishing line .. yeahhh .. kaki dah melecet nih"


"pehh nombor bape aku dapat nih ... xpe, minum dulu"

"tahniah, awak nombor ke 250 daripada 900 org..."


"ni medal awak .. medal ni cuma dpt sampai nombor 300 jek taw. boleh gantung kat leher masa tidur mlm ni ..."


"dapat certificate beb. bleh gantung depan rumah"


"inilah coach aku merangkap tukang kejut pukul 5pagi, tukang buat breakfast, tukang bawak air, pompom girl & tukang amik gamba aku arini."

10 comments:

nenek kebayan sempoi said...

hahaahha lawak la baca blog ko ni... ahahah keep it up fara..

afdni said...

wah wah wah..semangat tul angah masuk marathon plak nie..nway congrats!!

Rembo said...

automatikly, gua senyum je baca entri lu ni. ntah kenapa ntah...

Miss Lili@ said...

haha ini entry untuk blog ko ke blog wan nehhhh...

FrH said...

si comot --> thanx. :)

kak yuni --> haih, angah. mcm xtau dia ...

rambo --> tu maknanya kau rindu sama kami. jom minum.

lia --> haha aku update on behalf dia jek ...

zaidi said...

huhuhu...oklah tu jadikan tembok sebagai tripod.

FrH said...

hahahaha damn zaidi boleh perasan plak!!

Rembo said...

jom. anytime. anywhere. jgn yg ngarut2 susah gua nk pergi dah. he he he

Miss Lili@ said...

update woi update !!!

FrH said...

aku xde mood & xde idea ahhh ... haha