Monday, February 13, 2006

down .. and up!

pg td aku interview utk post project engineer.
aku rasa down giler babi lepas interview tu. mmg macam hampas. english aku hampas. semuanya hampas di awal interview. sampai 1 tahap aku terrrrbuat muke kecewa kat dpn interviewer aku tu. aku dah bebual kambing. aku xtau apa aku ckp sebab dia tanya aku soalan xhenti2. apa yg aku jawab semua dia tanya blk. tp bile dia ckp english aku hampas aku jawab laa blk.. tp maybe sbb kebiadapan aku jawab dia blk dan mempertahankan yg english aku x laa sehampas mana, dia senyum plak. pastu dah hujung2 nampak cam satisfied jek. and dia bgtau seblom aku blk, aku shortlisted. soalan yg plg klaka dia tanya aku, sanggup x keje aku ni kene pakai suar xbleh pakai skirt sbb turun site and plant. deal dgn org2 yg kasar and biadap semua. bleh handle x semua tu .. hahahahha ... klaka siut. bajet aku wanita melayu terakhir lemah lembut. hahaha ..

td blk mmg aku down giler. sampai mlm ni pon terasa down. tp dah x down lg .. sbb apa? sbb aku dpt interview panasonic communications senai plak rabu ni. arghh happny nye. sbb panasonic ni dekat dgn umah aku. tp risau gak. sbb kene bawak calculator. aduhh. byk kene study blk ni. semua dah lupe .. huhuhu .. and esk interview panasonic audio video pasir gudang. ptnye interview ni mg lepas, tp postpone mg ni.

im off to bed. hope tomorrow will cheer me up.

and good luck to hafdzuan. dia ada interview di puchong kamis ni ..

No comments: