Wednesday, November 09, 2005

Selamat hari raya :)

ermm ... harap tak lambat lagi utk aku wish slamat hari raya utk korang semua ...
maaf zahir batin.

lama giler aku tak tulis blog. busy dgn psm jek. psm dah siap. esk nak hanta. yeay. ni tgh buat senarai kandungan jek ... :) nak raya pon sibuk buat psm jek ...

so mcm mana raya korang? aku raya thn ni agak best gak. 1st time raya ada kakak ipar dan anak buah. plak tu semua blk raya kat umah aku ... bising giler umah. biasa aaa umah aku semua tak reti ckp pelan-pelan ... hahaha. plg tensyen mak aku, sbb 2 2 adik laki aku ada umah. mmg bilik mcm kapal pecahnye ... aku pon naik malas dah nak kemas ...

so, mcm biasa. raya pertama blk spore. lepas sembahyang raya kat masjid kat umah aku terus blk spore. jam mcm gampang. dr kol 10.30 stuck kat 2nd link. kol 1.30 baru sampai. ingatkan msk 2nd link tak jam. arghhh. dan pasport aku dah mati bln ni. mak aku kata buat pasport baru pakai duit sendiri lepas ni.. damn. dah laa x bleh buat pasport terhad dah skang, kene international pasport. rm300. mana aku nak cekau. tunggu keje jek laa nnt ... huh




bergambar bersama keluarga sebelum pulang ke kampung halaman. (kampung halaman ke ... ermm)

pastu biasa ar. start laa jalan beraya. gi umah tok2 sedara yg masih ada. sedara2. perghh. org spore kalo jln mmg tak hingat. kompem sampai kol 1, 2 pagi nye. tido sana 1 mlm. esk smbg raya lg. nasib baik mlm raya ke3 tu blk jb xjam...

aku yg dah besar2 ni pon dpt duit raya lg ... hehehe. prinsip org sana, selagi belom keje boleh dpt duit raya ... hhehe ... plg klaka, adik aku yg dah keje bg aku duit raya tu. rm50. hahaha ... malu siot aku ... total duit raya yg aku dpt thn setelah ditukar kepada duit mesia dekat 500. thn lepas 600++. tak tau nak buat apa lg dgn duit byk2 ni ... hahaha.



tapi tak bleh lawan anak buah aku yg sorang ni. dekat 1000 dapat. org dokong jek dia senyum. perghh mana xdpt duit raya .. kecik2 dah pandai berlakon ni ... hehehe.

apa siut duit raya. thn dpn aku plak yg kene bg. aduhh kopak2 kalo raya ni ... kene tukar plak duit spore. masak laaa aku raya thn dpn.

ok la. aku nak sambung buat psm.

selamat hari raya utk semua lagik skali.

bye.

3 comments:

nizo said...

slamat raye tuk ko gak.... anyway kalo tak tau nak buat hape ngan duit raye tu... ko ble masukkan ke dalam akaun aku.... lepas tu aku ble ajak wan joli katak... amacam?... best tak idea aku wan?

FrH said...

selamat hari raya gak .. hehe

wahahahhaa ... tak pe tak yah. lepas final ni aku g kl aku g joli katan sendiri dgn dia. kau ni xleh caya .. nnt kau wat joli katak sorang2 jek .. :P

nizo said...

ceh.... dah terbongkar plak rahsia jahat aku... baru plan dah kantol