Wednesday, March 06, 2013

Brooks run 10km 2013

join Brooks run 10km on last Sunday.
training tak semenggah mana .. maka haruslah makan asap tebal hafdzuan, hewhew.

woke up at 4.30am. had halfboiled egg & a slice of peanut butter bun.
off from home at 5.40am. stop at Petronas Sg, Besi for subuh prayer.
parking dekat area Sekolah bukit jalil.
ngam2 sampai, gun off terus. ok, bye-bye hafdzuan.

terkumat kamit lari sengsorang.
tak best btol semua air masak jek kat water station!
tak bawak power gel langsung .. so terasa teruk kali ni .. masa newton hari tu rasa better kot sebab ada powergel (eleh lari 10km pon nak powergel .. hafdzuan rilekkk jek xde powergel haha).
bukit banyak, panjang plak tu .. benciiii ...
masa tu dalam hati "kenapalahhhh aku pegi masuk run ni" .. habis run terus pikir "ok jugak, boleh masuk lagi ni" .. hehe.
orang ramai gile. q nak amik milo masyaAllah .. punyelah panjang .. jadik kita forget it saja.
terus balik rumah, lagipon nak kejar sampai rumah, mama going off to surau for her class at 9.30am ..

hafdzuan who did his PB at 49mins, back to our car to take his phone & waited for me at the finishing line.
ok, its a must-pose-photo.


this time the mini trophy as a finisher gift. very cute tho!

my unofficial timing. ok laa, ngam2 jek nak lepas for cruise category for SCKLM on june, hahaha.

next run, Alpha Run on 16mar13, 8km.
dah kemaruk dah tu ... hiks ;)

5 comments:

ashra said...

wahh..seronok kan korang kongsi minat yang sama.
all the best fara... =) tuk seterusnyaaa..

eh..kalu aku,milo nye pasal..aku beratur...sanggup!keke..


M@Ri@M said...

gambate farah! ako menyokong dr belakang je.kekeke! nk kayuh beskal yg x bergerak tu pn mls..cmno ni...waarrgghhh!

@nannoor said...

tahun depan upgrade 21km kot?
:P
hahhahaa

aku dapat merasa milo van tu, kebetulan berjalan balik ke kereta lalu van milo, terus singgah, elok je lepas laki aku amik, terus tutup van. fuhh nasib baik sempat. hehehe...

alpha run aku tak masuk, sbb laki aku dah masuk. mb aku pegi as supporter je kot. angkut askar 2 org tu, sbb venue belakang rumah aku je kot.

good luck bebeh

atulhani said...

bestnya dah start join running event.. best of luck in next event...

FrH said...

ashra - hehe thanks! panjang sgt q nya .. tak sanggup aku nak nunggu .. huhu.

mariam - kamon kamonnnnnn. hehe.

nannoor - HAHAHAHHA. not in my dream yet laa .. takottt hahaha. korang mcm stay lama jek kan .. aku abis run lepak 5min jek pastu terus cio .. ok thanks, walaupon alpha run dah postpone to june plak .. haihhh.

atul - best. jom!!