Wednesday, March 23, 2011

2011 checklist #4 - checked!



alhamdulillah.
bersyukur dengan nikmat untuk kali kedua ini.
bersyukur kerana Allah memakbulkan permintaan --- baby hujung tahun 2011.
harap-harap perjalanan semasa mengandung berjalan lancar.
harap-harap dapat khatam Quran lagi ketika mengandung pada kali ini, sama seperti yang terdahulu.

ya Allah.
kau bukakanlah pintu rezeki seperti ini untuk sahabat-sahabat ku yang lain terutamanya --- Maya, kak Ramlah, Elaiza, Dilla, Dalie, Jamal, Hana Adli, Sya, Atul dan semua umat (maaf tidak teringat semua) yang mengharapkan sesuatu yang pertama kali yang seperti ini, juga yang mengharap untuk kali kedua.

p/s dear blog reader, please do not mention on this pregnancy on my FB wall. my boss & my colleague has not been informed yet ..

14 comments:

Dils said...

Thanks for the prayer.

And congrats Farahh! Ini join Tim nye batch ni.

ak yuyunz said...

faraaaahhh congratss!!

afdni said...

hins hins.. speechless jap..^_^

ashra said...

aku cari gak nama aku.keke,amin..

congratssss farah.aku tgk update dr list aku pun,aku da hepi da..aku ingat lagi no.4 tu..hehe

take good care k? =p

FrH said...

dila - tq. my pray goes to u too :)

kak yun - tqvm.

kak yuni - nape speechless..? bukan ke aritu masa wedding cham farah dah ada bgtau plan nak hujung thn ni .. :)

ashra - aku doakan utk smua sekali, tp aku mention utk yg 1st timer lebih sikit :P. tq & my pray goes to u too :)

dedalie said...

congrats farah!!! and tq for the prayer.. :)

Anita, Mummy Adzryl said...

OMG! alhamdulillahhh!! arrr... i nak jugakkk! hihihi. take care yer.. due bila? :)

p!nkerton said...

congratss farah!!! :D anak kite sebaya lagi la nampaknye ;) take care k

atulhani said...

congrates!!!.. "atul" yang awak mention dalam tu awak maksudkan saya ker??? hmmm sebenarnya saya pun dah 11 weeks :D.. cuma tak announce officially dalam blog atulhani.. seronoknya ramai kawan pregnant tahun ni....

wanitacomot said...

congratsssssssss =)

Miss Lili@ said...

farahhhhhh! hahaha now aku bace betul2... huhu ya ampun ya bukkkkkk... lenkali bende2 p.s nih letak font pat ploh dua ok! :D

congrats utk kesekian kali nye.... and amin to your prayers!

FrH said...

all - tqvm :)

FrH said...

all - tqvm :)

Anonymous said...

Congratess Farah!!!!