Tuesday, April 21, 2009

a warm wishes

a happy birthday wish to Abah - who celebrated his 52nd birthday today.

abah & his 2nd grand-daughter, Damia


and congratulations wish to Zaidi & Aimi for their 1st born baby-boy, today (adehhh bleh plak sama birthday dgn bapak aku, terpaksa laa aku sentiasa ingat befday anak kau :P)


i went to see Aimi & the baby at the hospital but could not snap any photo, forget to bring along my camera. the baby was named - Ahmad Zaim bin Zaidi (a speculation here - its a combination of ZAIdi & AIMi ke..? thehehehe. so cute :)). Aimi went thru a c-sect due to some problems & baby's weight is 3.55kg. congratulations. aku harap anak kau nanti pun 6 footer mcm zaidi, barulah bleh main utk Valliers :)

3 comments:

zaidi said...

ahahah..nama zaim tu mmg ada dalam nama-nama pilihan la..ko nak pinjam ke?..kebetulan nama zaim tu cam gabungan nama zaidi+ aimi..anyway skang anak aku and aimi dah sihat..oh ya..skang ni ramai dah start booking anak aku dah..ntuk main pasukan valiers, prinze, pegasus..adoih..

FrH said...

pehhh baru seminggu dah ramai team booking zaim .. apa lg kau kene train dia dr skrg biar tinggi melepasi pintu umah kau .. ;)

zaidi said...

hahaha..jadah aku nak renovate umah tu je memanjang..elok biar dia sedang2 aje..ko plak camna ?..