Thursday, September 25, 2008

majlis berbuka puasa KKS & surprise birthday party for Hafdzuan

smlm, ahli KKS (Kelab Kembara Serdang) telah mengadakan majlis berbuka puasa di rumah aku. aku telah menyediakan nasik, ayam percik, ulam-ulaman dgn sambal belacan, wife zaidi bawak macaroni cheese, & ahli-ahli KKS yg lain bawak buah mangga, honeydew, pisang, ikan pari bakar, samosa & roti john. byk sungguh makanan mlm td.
attendance: hafdzuan, farah, zaidi, aimi, wafi, nizam nuri, farrah, arif gomen, jasmin, kadir.

ni dah balance makanan dah ..


xtau laa farrah (teman niznur) tgh buat apa tu .. wafi tertekan sbb lapa ..



sementara menunggu waktu berbuka, arif gomen yg lapa jugak .. zaidi & aimi yg berposing menggunakan kamera aku tanpa kebenaran.


selepas berbuka, min & zaidi mengusya mercun yg wafi bawak ..



melepak & berbual selepas berbuka


menonton destinasi budget di ch8
selepas menonton destinasi budget, surprise birthday cake utk hafdzuan yg menyambut kelahiran yg ke 26 .. diplan dgn jayanya oleh aku & kawan2 KKS.

hafdzuan yg mengontrol emosi terkejutnya



membuat wish di dlm hati

birthday wish utk Hafdzuan
pertama kali menyambut birthday sbg suami-isteri
selepas aksi suap-menyuap & memakan kek, operasi mercun oleh Wafi bermula. mencari port yg gelap & jauh dpd kawasan perumahan utk membakar mercun.

Wafi sedang memacak base mercun dgn bantuan ahli KKS.



aimi terlebih dahulu menyelamatkan diri & kandungannya.



bersedia utk membakar mercun

misi mercun Wafi & KKS

1 comment:

Jsmn said...

cisss aaaaaaaaa aku balik awallll.. aaaaaaa marahhhh