Tuesday, June 24, 2008

the maid of honor


"i can hear my sperm is dying"

the movie is simply perfect for me - jiwang sket & amat-amat kelakar. im chasing this movie since i missed to watch definitely maybe (lemau btol alamanda semua muvie best xde). asyik tgk cite tembak2 jek boring gak. anyway, the movie is deserved for 2 thumbs up :) lia kau dah tengok blom?

i supposed to quarantine myself since the big day is coming in less than 20days, but i can't help myself to go for this

.. and of course to drag him along. sungguh teruja sekali nak tengok nih!

2 comments:

Miss Lili@ said...

oHHH haruslah aku dah tengok. di sini ade banyak pawagam2 yang tersergam indah.. seperti TGV di KLCC.. GSC di pavillion & midvalley.. nak jauh sikit buleh pegi GSC di one utama.. takpun Cineleisure di the curve.

heh.

anyways.

yep, made of honour sangat best. ala2 My Bestfren's Wedding. tapi aku rase My Bestfren's Wedding lagi best.

pastu aku dah tengok Get Smart, ko dah tengok belum?

i also SO gonna drag mr. kerol to watch Sepi. hehehe.

FrH said...

hehe. tahi kau.
tp aritu aku tengok kat gcs 1utama ..

owh. tp aku prefer made of honor compared to my bestfriend's wedding ..

get smart xminat ..
mlm td q for kungfu panda kat tgv mines,dah nak sampai counter then nampak kat screen tulis "kungfu panda - full". demit. missed again.