Sunday, January 08, 2006

ermm.. Happy belated new year ...


Happy belated new year to everyone ...

lambatnye aku wish ... comp aku buat pasal. terpaksa tunggu satu-satunya membe aku yg pandai hal-hal comp kat jb ni pulang ke jb utk mengusya pc aku ... akhirnye pc aku diformat semula ... risau aku dah bape kali format dah start thn lps ... arghh jgn laa buat psl lg .. nak buat psl pon biar laa time aku dah dpt keje ...

ckp psl keje... ntah laa. rasa mcm down giler. xde satu pon interview lg. dah sebulan dah aku start anta surat semue ... apsal laaa susah sgt ... dak2 laki result yg lg hampeh dpd aku pon dah menimbun-nimbun interview ... mengada laa kilang2 ni ... xnak pempuan. bajet aku lemah lembut bleh buat keje pempuan jek .. come on laa .. kalo korang xbg peluang kat pempuan mcm aku tunjuk bakat .. sampai kiamat pon aku xkeje .. arghh. tensyen aku ... jb dah byk aku anta .. skang tgh carik area kl plak .. aku terpaksa. im desperate. kalo boleh xnak area kl .. sian mak aku tinggal sorang2 ... hope dpt laa kene panggil area jb ni dulu ...

susah siut xde keje ... xde duit ... da laa asyik nak pakai duit jek ... kete plak mcm2 hal... dan adik aku yg tersayang balik cuti raya... mlm td dia kuar bawak kete aku. pg ni aku tgk bumper blakang kete aku dah rebeh. kene langgar. dan dia tak perasan ... arghh bertambah emo aku ...

anyway, hope its not too late to wish ya all happy new year 2006. azam aku thn ni dapat keje spt yg aku cita-citakan ... dpt tuka kete ... bagi mak aku duit ... dan hubungan yg terjalin kekal dan sentiasa mekar ... :)

bye, for now.

3 comments:

Anonymous said...

WAhahha jiwangnye ayat terakhir tu :)

Jsmn said...

jiwang tapi suka, ye tak? wakakaka.

oit brape kurun aaa br nk update. haha. slamat belated gile-gile lambat new year gak. heheh

FrH said...

pc aku nam jahanam laa ari tu .. tensi tensi ...