Monday, December 05, 2005

mechanical graduation night

sabtu, 3 dis 05 .
aku dan kawan-kawan aku telah menganjurkan graduation night yang telah diadakan di garden hotel batu pahat. since budget xbyk, buat laa kat hotel murah-murah jek. tp nasib baik makanan sedap.
so yg dtg ada laa dekat 60 org. walaupon xramai tp nak wat camne byk tu jek yg dpt dikumpulkan.


inilah antara dak pempuan yg ada. sbnrnya mlm tu cuma ada 8 org jek dak pempuan... kesian.
kol 8.45mlm majlis pon bermula.

jamuan makan dulu. sambil makan ada tayangan slide. gamba budak2 mechy batch 2000. slide tersebut dihasilkan oleh wan seorang diri. 2 hari xtido beb buat benda alah tu. tp hasilnya sgt memuaskan. sape2 yg nak slide tu xkire koranf dtg ke x boleh mintak pada aku atau wan atau pakya atau sesape yg ada. kene simpan rugi kalau xbuat koleksi.

ini ialah wan dan teman-teman rapatnya. (wira sedih x kau xde dlm gamba ni... hehehe)

lepas tayangan slide ada performance. wan dgn rambo perform nyanyi 2 lagu. gamba ni masa wan tersalah masuk ... hahahahha.

lepas diorang perform ada karaoke plak. yan (spt gambar di atas) antara yg plg menyerlah mlm tu sbb dia siap joget skali. wahahahhaha. dia ni mmg ratu karaoke pon.. chare laa yan. semua org terhibur. aku pon kene paksa nyanyi gak... tp aku xlaa seterer yan nyanyi ... :P

lepas tu sesi mengambil gambar. mechanical batch spm 2000.

ni kelas seksyen 1 yg sgt suke bergambar...

ni kelas aku (seksyen 2) yg pendiam dan baik-baik...

ini kelas seksyen 3 yg agak happenning...

mmg best giler mlm tu. lepas majlis tamat lepak bp walk plak mium sampai kol 2am. penat giler. but we really enjoyed ourselves.

1 comment:

Anonymous said...

woi siot jer kata aku ratu karaoke
kaki joget la hapa la
kalo mak aku baca
jatuh ar reputasi aku
kang kalo supervisor aku baca
tak dapat markah penuh la aku
macam ne nak dapat PSM terbaik
hahaahaahh
mana aci
da la aku kena paksa nyanyi
hahaahaha
anyway bez gile malam tu
walaupon simple n sume menda save budget giler2
tapi very meaningful
comel tak design yang aku wat kat wrapper cenderahati tu??
saper2 yang tak datang memang rugi la
tak tau bila lagi dapat jumpa n wat occassion macam ni
sume orang enjoy and no complain la kan
everything was smooth and nice
to AJK: Pakya, farah, lubuq, wan, mc akh,pae & jemang
we've done a very good job
nanti bila2 bleh wat lagi
masa tu sume da keje ada duit musti takde problem nak datang in stead of tak de masa la
mana tau masa tu ramai da jadi ahli2 koporat
ok la
aku pon nak mintak ampun banyak2 kalo selam 5 tahun ni banyak sangat wat dosa kat korang dan membuat dosa ngan korang sume dari seksyen 1 sampai seksyen 4 batch meche 2000-2005
good luck in future n still keep in touch

YaN ('o,')